środa, 2 kwietnia 2014

let's celebrate

Lately I've been searching for a special occasion dress online becuase soon I will celebrate with my Love our special day. While I was searching online I have found very interesting page called Dresswe. Basicly I was looking for a cheap special occasion dress and as You probably can guess I have found many beautiful dresses there. I'm not sure if I should choose colorful dress or some classic black one. Maybe You can help me ? 

If You are interesting You can find some more details there: http://www.dresswe.com/

If You are looking for  wedding apparel hot sale You will find it also here.



Ostatnio szukałam sukienki na specjalną okazję przez Internet, ponieważ już wkrótce będę świętować z moją miłością nasz wyjątkowy dzień. Podczas gdy szperałam w Internecie znalazłam bardzo ciekawą stronę o nazwie Dresswe. W zasadzie szukałam czegoś w miarę  taniego na tę okazję i jak zapewne możecie się domyślić znalazłam tam wiele pięknych sukien. Nie jestem pewna, czy powinnam wybrać kolorowy strój lub jakąś klasyczną np. małą czarną. Może Wy mi pomorzecie? 


Jeżeli jesteście ciekawi więcej szczegółów znajdziecie na: http://www.dresswe.com/ 














7 komentarzy:

  1. Każda z tych sukienek jest bardzo ładna :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  2. OH my favorite is the neutral lace! Perfect :)

    Maggie
    www.PolishedClosets.com

    OdpowiedzUsuń
  3. My favorite is the second one! It's really beautiful!
    Kisses
    Reinvent Yourself

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka nr 2 :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags