piątek, 19 września 2014

I waited for you too long

Kolor granatowy do niedawna kojarzył mi się tylko i wyłącznie z dyscypliną, z biurem lub urzędem teraz jednak jest to dla mnie drugą czernią. Kolor ponadczasowy i uniwersalny. Pasuje niemal na każdą okazję i równie łatwo jak czerń łączy się z innymi kolorami. A ponieważ ja lubię eksperymenty dziś postanowiłam pobawić się trochę kolorami i do granatowych spodni chino dobrałam pstrokatą kwiecistą marynarkę w stylu boho. Dodatek czerwieni tylko podkreślił całość.


Navy blue color until recently reminded me only of discipline or the office style but right now for me it is the other black. Color timeless and universal. Suitable for almost any occasion and is combined with other colors as easily as black . And because I like experimenting, today I decided to play with a little color, and I combined the dark blue chino trousers with flowered jacket in boho style. The addition of red just emphasized whole look.











______________________________________

OUTFIT

żakiet / jacket - Romwe here
spodnie / chino trousers - second hand
top - Mango
torba / bag - Dresswe here
okulary / sunglasses - Ebay
naszyjnik / necklace -  http://www.tufinc.com/
zegarek / watch - Ice-Watch XXL Collection
bransoletki / bracelets - DIY

________________________________________

This is a sponsored post from 4sponsor.com

8 komentarzy:

  1. i love everything in this outfit .. specially the jacket

    new post on my blog

    http://stylista0fashionista.blogspot.com/2014/09/blue-orchid.html

    xoxo
    Nada

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadowe połączenie, świetna stylizacja ;) Idealnie się w niej prezentujesz! Zaczynam obserwować i zapraszam do mnie na www.bblackballoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne, tropikalne klimaty, swietne zdjecia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fason spodni w zestawieniu z żakietem wygląda idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny żakiet.
    Zaczynam obserwować i zapraszam do mnie http://loliwiaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Wam ślicznie za wszystkie miłe słowa !

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags