środa, 22 kwietnia 2015

OUTFIT OF THE DAY / STRÓJ DNIA *JEANS ON JEANS*

 I think I've developed a new obsession... obsession with jeans on jeans ! Yep ! Lately I'm living in jeans...and I have a feeling that this won't change to soon. This is the most comfortable outfit I've ever had. Adding converse sneakers to it make this look only more comfy... 

How about You, do You like this jeans on jeans trend ?


Myślę, że opracowałam nową obsesję ... obsesja na punkcie jeans na jeansach! Tak ! Ostatnio żyję w dżinsach... i mam wrażenie, że to się  szybko nie zmieni. To jest najwygodniejsze ubranie, jakie kiedykolwiek miałam. Dodając do tego stroju trampki converse ten strój stał się jeszcze wygodniejszy...


A jak jest z Wami, lubicie ten trend jeans on jeans ?


















__________________________

OUTFIT

jeansy /jeans - Mango
koszula / shirt - Aliexpress
buty / sneakers - Converse
torba / bag - Lavaii.pl here
chusta / scarf - Lavaii.pl here
okulary / sunglasses - Ebay
zegarek / watch - Liu Jo
bransoletki / bracelets - DIY

___________________________


zapraszam Was także na mój kanał na Youtubie !

I invite you also to my channel on Youtube !

2 komentarze:

  1. Fajny zestaw, bransoletki przykuwaja uwage :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags